söndag 7 oktober 2012

Den första drömmen

Bara för att fylla upp ett första inlägg så kan jag ta och berätta om min mustaschdröm .

Ja. Jag drömde helt enkelt att jag fått en mustasch. Vet inte riktigt vad jag tyckte om den, den bara fanns där.

Det där var en väldigt tråkig dröm som helt enkelt gick ut på att jag skulle få bort den på något sätt. Funderade på om jag skulle raka, plocka eller klippa bort den. Vet inte vad jag valde då detta inte framgick i drömmen, men när jag hade lyckats plocka bort den växte den ut igen.

Jag lovar att det kommer bjudas på mer udda, osammanhängande, roliga, tråkiga, långa, korta, flummiga och alldagliga drömmar framöver. Jag har virriga drömmar varje natt. Vissa barnförbjudna, men dem kommer det inte bjudas på här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar